mandag 14. oktober 2013

Oppdrag 7 - Fem på gata om høstferien

Da var høstferien over. En uke fri er alltid greit å få, men kunne gjerne vært lengre!
Jeg har spurt fem på gata om forskjellige spørsmål angående høstferien deres.
 
Slik ble det:
 
 
Har du vært ute å reist eller vært hjemme?
  1. Jeg har bare vært hjemme
  2. Jeg har vært på Sørlandet og hjemme
  3. Jeg reiste og var i Sogn og Fjordane
  4. Sogn og Fjordane
  5. Jeg var på hytta

Beskriv høstferien din med tre ord

  1. Gøy, morsom og avslappende
  2. Gøy, spesiell og avslappende
  3. Minnerik, kjekk og avslappende
  4. Gøy, morsom og minnerik
  5. Kjekk, kjedelig og avslappende


Hva var høydepunktet i ferien din?

  1. Fri fra skolen
  2. Skøyt et rådyr
  3. Være med ei venninne
  4. Da jeg var på Kannsteinen
  5. Reise på hytta



Kunne høstferien din vært bedre, i så fall hva?
  1. Nei, tror ikke det
  2. Ja, jeg kunne reist til utlandet
  3. Både ja og nei
  4. Nei
  5. Det kunne alltids vært bedre, men jeg vet ikke hvordan


Syns du vi burde har mer eller mindre enn en uke høstferie?
  1. Mye lengre
  2. Mer enn en uke
  3. Helt klart lengre enn en uke
  4. Mer, vi trenger jo fri
  5. Mer, mer, mer

 

Håper alle har hatt en fin høstferie!




 
 





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar